donderdag 3 december 2020

Verschillende dingen maken , en bij mij kunnen bestellen

 Ik heb besloten met Janine , ze geeft mij les . Dat ik meer op mensen en dieren ga richten . Ook wel op bloemen en landschap . Meer op dieren en mensen ben ik best behoorlijk sterk in . Sinds juli op les bij haar . Als ik na ga wat ik bij haar geleerd heb . Ik korte tijd dat ik bij haar ben . Op lijsterstraat op kunst afdeling heb ik echt niet veel geleerd in de paar maanden dat ik bij haar ben . Ben zo blij met haar , ze is zo fijne vrouw . Waar ik zoveel van haar leer 

Bij mij kun je schilderijen en tekeningen bestellen . Ik gebruik acryl verf en aquarel potloden en aquarelverf gebruik ik al materiaal


Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...