donderdag 31 december 2020

Terugblik op 2020

 Straks tegen 6:30 uur ga ik beslag maken voor oliebollen bakken. Gelukkig is het jaar 2020  om . Heeft ook wel wat mooi dingen bereikt . Wel ben ik die Corona helemaal zat . Wat heeft mij mooie dingen gebracht 


Terugblik op 2020

Als eerste mijn gezondheid best veel afgevallen , straks weer tegen aan . Wel wat bij op helaas . Ook kan ik mij thuis beter vermaken is mij opgevallen . Ook wat ik heel fijn vind is dat ik schilderen heb op gepakt . Door Niels zei tegen mij ( een goede vriend ) waarom ga ik je niet met tekenen verder gaan . Zo kwam ik via zoektocht op internet bij Janine terecht . Sommigen banden in mijn kring is ook beter geworden . Ook wel ik een erg bedanken dat is mijn hartsvriendin Christien . Ze heeft en helpt mij altijd door heen . Ik help ook haar waar ik kan . En haar man Peter is ook zo fijne man . En mijn agenda is niet meer erg vol , ook meer tijd voor mijzelf heb ik nu .


Binnenkort weet niet wanneer maar gauw ,  komt een vooruitblik op 2021 . Wat ik van plan bent en mijn doelen voor 2021 heb . Misschien kan ik nog niet alles op zetten . Maar dan hou jullie nog steeds op de hoogte 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...