zondag 4 februari 2024

Sponseren voor Lizzy



Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19 

Die is zo zeldzaam dat wereldwijd weinig over bekend is 

Mijn vraag aan jullie is willen jullie haar sponsor worden .zodat meer onderzoeken gedaan worden . 

Pagina van sponsor zit geen vertaler op . Het is voor goed doel 

Een kennis kent nog een Tamara daar heeft hij zich in vergist als jullie het lezen , ze loopt ook hard . En lizzy loopt ook hard en ze heeft ook die type epilepsie, gelukkig is ze bijna 7 jaar aanval vrij 


 https://www.inactievoorepilepsie.nl/fundraisers/lizzy-f

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...