donderdag 31 december 2020

Van mama en Benno en mij op doek zetten , en terugblik op 2020

Dit is de schets , ik plaatst ook foto als hij af is 

 Bij mama is laatst een foto van mama en Benno en mij . Ook natuurlijk pip de hond gemaakt. We hebben een selfie gemaakt .ik wou het graag op doek hebben . Maar ik durfde niet omdat ik dacht ik nog niet goed had de mensen. Janine zei je doet goed en heb veel geoefend . Ook zei ze zet maar op doek . En ik ben gisteren een schets gemaakt op doek . Door dat Janine mij zo veel vertrouwen gaf . Kreeg ik bijna in een keer op een stukje na in een keer op . Normaal kreeg ik niet mooi op . Uiteindelijk wel . Ik ben Janine zo dankbaar voor . 



Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...