donderdag 10 december 2020

Op mijzelf vertrouwen

 Ik heb wel ontdekt dat ik meer op mijzelf moet gaan vertrouwen. Want ik twijfel dan te veel op dat moment. En ik denk wat zou ik nog gaan doen . Ik vraag tips aan anderen . Achteraf was eigenlijk goed zo als ik op dat moment zag . Toen ik idee had dat hij af was . Altijd bevestiging van anderen nodig hebben . Wil eigenlijk meer op mijzelf gaan vertrouwen . Als mijn gevoel zegt is goed . Dan niet meer verder te gaan . 

Bij de bloemen op vaas , heb ik goed naar mijn gevoel geluisterd. Daar kan ik nu met gevoel op terug kijken . Wel bij alle schilderijen wel goed gevoel over . Maar voor eerst niet toen ik gevoel had van hij is af . Om dan nog verder te vragen of nog meer moest doen . Leren op mijzelf vertrouwen dat is niet altijd makkelijk. Vooral dat ik vaak onzeker ben van mijzelf . Bang dat het niet goed genoeg is, terwijl dat goed is wat ik heb gemaakt 

Het gaat me zeker lukken om meer op mijzelf te vertrouwen ook kost het tijd . Ook op les ben ik onzeker van mijzelf merk ik . Dan zegt Janine van je heb zelf het gezicht helemaal opgezet . Ja dat klopt wel heb ik helemaal zelf gedaan . Op paar tips na van Janine toegevoegd , dat was al een uitdaging voor mijn.

Ik merk wel dat ik super blij ben met Janine , ze geeft mij zelfvertrouwen van dat lukt je wel , of je heb helemaal alleen gedaan zonder hulp van mij. Ik heb op afstand mee gekeken zegt ze . Dat geeft mij zo veel zelfvertrouwen . Daarom ben ik ook zo blij mee met haar . 

Ook weet ik als ik aan schilderen ben thuis of op les . Dat altijd een mee kijkt met mij , dat is papa . Dat geeft mij ook goed gevoel , want papa heeft ook zelf geschilderd toen hij nog leefde . Dat geeft mij ook goed en rust gevoel over . Ook merk ik in mijn omgeving van vrienden en familie ook schilderijen erg mooi vinden . Daar krijg ik ook zelfvertrouwen van . Dan is toch een tekenen dat ik goed doet . Ook mama is erg trots op mij. Hoe ik schilder en de schilderijen zo mooi maakt . Ja dat doet mij ook zo goed .dat geeft mij ook heel erg veel zelfvertrouwen  

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...