donderdag 17 december 2020

Nieuwe uitdaging

 Ik ga vandaag na een deel van kerstkaarten schrijven. Begin maken aan een schilderij , heb een gevonden erg mooi is hij . Wel spannend vind ik eerlijk gezegd . Mooi grote doek , wat op komt staan is verassing . Ik durf meer dankzij Janine . Ze geeft mij steeds meer vertrouwen dat ik meer kan . Een vriendin weet het wat ik van plan ben om te gaan schilderen . . Janine , Wilma en Anja zeggen ook dat ik meer kan dan ik denk. Hun zien het en staan te kijken wat mooi 🤩. Als het klaar is laat ik jullie zien . Ik ga vandaag begin mee maken als alles mee zit . Nog even wat in huis doen ook nog . Ik kan wel zeggen heeft met dieren te maken 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...