zondag 13 december 2020

Oefen portret tekenen

 Gisteren en vandaag ga ik oefen op portret tekenen . Gisteren een vriendin gedaan . Best goed gelukt voor eerste keer . En vandaag twee vrienden ga ik tekenen. Donderdag hoop ik naar les te kunnen gaan . Aangezien die rot Corona erger wordt . De kans zit in dat dinsdag Rutte en de Jonge op tv komen . Hoop dat schilderles doorgaat is voor mij een uitje . Ben ik erg benieuwd wat Janine van mijn tekeningen vind . Dan ga ik ze hier plaatsten . En krijg mijn vrienden hun tekeningen . Als het goed gaat ook echt goed . Dan ga ik ook misschien in opdrachten doen . Weet ik nog niet zeker . Ligt er aan wat Janine van vind en aan tips mee geeft . Ik ben best benieuwd wat ze van vind . Over een poos ga ik mijzelf schilderen . Dat is wat ik graag wil . En dan mooie plek in huis ophangen waar ik er naar kan kijken 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...