woensdag 23 december 2020

Pagina met mensen erop

 Ik ben sinds kort aan mensen tekenen . Wil me daar verder in  verdiepen . Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik zit aan te denken op een breed gebied te gaan schilderen. Zelf wil ik graag landschap wil ik op les verder oefen en mensen ook op les gaan doen , en bloemen en dieren en mensen schilderen en tekenen 

Ik doe sinds augustus op les . Ik heb erg veel geleerd . Ben super blij mee , dat ik bij Janine op les ben. Ik ben haar dankbaar dat ik al zo veel geleerd heb . Het is fijn om bij haar te zijn 

Door haar heb ik meer zelfvertrouwen heb gekregen . Ook twee dames in groep zitten geven mij ook zelfvertrouwen. Het is zo leuk groepje. 

Het heeft zo moeten zijn dat ik bij haar op les kwam 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...