donderdag 6 januari 2022

Plannen voor de blog aan onderwerpen

 Ik ben afgelopen zaterdag en maandag wezen trainen , ik train dan 5 km hardlopen. Mijn doel is om dan in april in 36,30 ,minuten te lopen . Ik hoop dat me het gaat lukken. Maar ik ga er wel voor . En misschien ga ik dan in najaar opbouwen naar 10 km hardlopen dat weet ik nog niet . Wil de uitdaging aan gaan 

Zoals jullie zien , heb ik nu meer verschillende onderwerpen. Dat doe ik omdat ik geen plek heb voor meer schilderijen in huis. En ik vind leuk dat zo goed bezocht word de blog. Nu heb ik iets zou jammer zijn als niks toegevoegd wordt 

Het zou vooral om gezondheid zoals tips en recepten , en beweging, en natuurlijk creatief  bezig zijn. 

Ook is een wens van mij om een kookboek uit te geven , en nu ook echt door te pakken . Ik mag in blad van mijn werk al twee recepten per keer inleveren . Haal idee van internet en ik maak helemaal eigen van . Doe wat erbij of wat eruit 

Ook wil ik in eind november op mijn streef gewicht te gaan zitten . Nu tussen 4-7 kg nog afvallen . Dan ben ik tevreden . Als daar tussen zit . 

Met knooppunten fiets route ga ik ook oefenen . En dan zou ik mooie foto’s maken dit jaar . Als wat mooiere weer is . Ga ik oefenen met een begeleider en een vriendin van mij ?Dit jaar oefenen en kijken of ik in toekomst een fiets vakantie kan doen . Dat is wel een wens van mij 

Ook op werk gebied heb ik uitdaging , om in een andere bedrijf te gaan werken .dat is ook een lange wens van mij . Zijn we mee bezig. Dan in de schoonmaak en afwas . Dat vind ik leuk en ik ben er ook goed in . En ander is blij dat het schoon is 

Zo als jullie zien , heb ik genoeg plannen


Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...