zaterdag 8 januari 2022

Beer aan haken

 Ik ben een beer aan haken . Voor een bewoner , hij weet van niks . En ik heb hoofd al af en lijfje bijna. Hij is zo fijn iemand . Ik dacht ga hem verassen . Ik had moeite met tellen. Heb ik een manier bedacht. Ik zet in een Word . En wat ik aan patroon heb . Kopieer ik en zet ik cijfers achter wat ik geteld heb . Zo tel ik op wat ik geteld heb. Dan weet ik waar ik ben. Zelf bedacht , misschien iets meer werk. Dan is maar zo. Ik ben blij dat ik zo gedaan heb . Ben best trots op mijzelf . Al zeg ik het niet gauw tegen mijzelf 

Ik merk dat dit mij te moeilijk is 

Ben helaas niet verder gekomen 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...