vrijdag 22 januari 2021

Tekeningen van acryl verf en aquarel potloden voor ziekenhuis personeel

 Ik had iets van . Er wordt zo druk op Corona en IC afdelingen opgelegd . Door veel opnames per dag, gelukkig zakt nu het wat per dag . Daarom had ik iets van hun werken hard. En wil laten weten dat ik aan hun denk . Met kort stukje op schrijven om hun laten weten dat ze goed bezig zijn . Ik heb vijf tekeningen nodig . En een heb ik af die is erg mooi geworden . Als alle vijf klaar zijn , dan maak ik pagina waar het op komt te staan . Voor ziekenhuis in Enschede. Want ik woon in Enschede. Materiaal acryl verf en aquarel potloden ga ik gebruiken 3 en andere 2 stuks . Ik maak dieren die kracht uitstralen , van kom op volhouden . Ik maak nu al zo een pagina aan .

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...