vrijdag 1 januari 2021

Gelukkig en gezond 2021 toegewenst

Hallo bezoek 

Ik wens je gelukkig  en een  gezond nieuwjaar toegewenst . 

Wat zijn mijn doelen voor dit jaar ?

Weer wat afvallen , zit iets te veel op dus 7 kg kwijt . En meer bewegen wil ik ook op pakken 

Nieuwe plek zoeken voor schilderijen verkoop . Nog meer leren bij Janine op schilderen . Hoop dat ik misschien meer bestellingen krijgt . Mij breed in zet op schilderen en tekeningen .ook meer op aqaurel gebied wat verder gaan . Ook op portret gebied verder gaan .

Vooral lekker doorgaan met schilderen en tekeningen maken 

Groetjes van Tamara 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...