vrijdag 29 januari 2021

Ideeën heb ik genoeg en mijn wensen

 Ik heb ideeën genoeg , soms wel te denk ik bij mijzelf . Ik heb ook de politie bij het ziekenhuis toegevoegd waar ik voor aan tekenen ben . En ik wou ook nog verder met Disney album daar ben ik in november 2019 geweest . Zit ongeveer op de helft denk ik . Ook met pakje kunst wou ik mee doen . Dat lijkt me ook erg leuk . Dan maak ik klein stukje kunstwerk op klein stukje papier . Dan stuur ik het open. Dan gaat in sigarettenpakje . Dat is kunstpakje en dan gaat in een automaat . Op die manier heet pakje kunst . Ook wandel ik naast en ik training ook voor 5 km van Enschede marathon. En het wordt mijn eerste keer dat ik met wedstrijd van 5 km mee doet . Lekker voor trainen en zit al binnen de tijd . Ik moet binnen een uur over zijn. Zit nu op 46 a47 minuten , toch al knap en dan is de route ook nog langer dan 5 km . Het is bijna 5,7 km lang , en ik vind het heerlijk om hard te lopen . En dan werk nog in de horeca . Dus met al en al lekker veel te doen . Ook afspreken met vrienden en familie niet vergeten . Ik heb wel iets hoe ouder ik ben hoe sneller een dag voorbij is . Als ik aan mijn ritme hou dan is de dag zo om . Hou ik niet aan mijn ritme dan duurt een dag lang . Ook luister ik graag naar 100%NL radio . Erg mooi muziek en fijne DJs zijn bij de radio . Ook vanwege rellen van paar dagen terug in de stad in Enschede , vandaar ik de politie toegevoegd heb . Ook hoop ik ergens een plek te vinden , waar ik mijn schilderijen kan ophangen . Ik zie wel waar het kan , zou mooi zijn . En dan ook misschien begint te verkopen zou erg gaaf zijn . Best veel wensen zijn het , jaar is nu bijna een maand verder . Dus genoeg tijd om te kijken wat allemaal kan en door kan gaan met wensen van mij 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...