vrijdag 1 januari 2021

2 portret schilderijen mee bezig

 Ik ben met twee schilderijen van portret bezig . Waar een ik zelf op staat . Daar staat de schets op . En andere is dat ik met mama en Benno en pip de hond op staat . Daar ben ik nu mee bezig . Mijn hartsvriendin heeft normaal moeite om te zien wie het is . Ik heb zo goed getekend dat ze kon zien. Dat mama en Benno gelijk herkende. Pip heeft ze niet gezien . Dat gaf mij gelijk veel zelfvertrouwen. 

Wauw wat ben ik gegroeid in schilderen en tekenen . Dank je wel Janine .wat ben ik je dankbaar . Zonder jou was ik niet zo gegroeide in schilderen en tekenen. Wat ben je een fijne vrouw . Het is voor mij een uitje dat ik naar haar heen kan . Ook groepje met andere vrouwen vind ik ook zo fijn om op schilderles te zijn 

Nu hopen dat na 19 januari weer naar schilderles mag . Want wat mis ik het erg . Ook wat ik fijn vind is dat Janine mij zo veel zelfvertrouwen geeft. 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...