dinsdag 3 augustus 2021

Schilderij voor vriendin/ collega

 Ik ben thuis met een landschap bezig . Hij wordt erg mooi. Eerste die ik alleen van foto namaak . En lukt aardig goed.zonder hulp van anderen .  Even aan kant gedaan , een vriendin is binnenkort jarig . Zij krijgt van mij FC Twente ( voetbal club ) in Nederland een schilderij van de logo . Logo van de club . Zo schilderij heb ik dan nog groter vorige jaar ook voor een begeleider gemaakt. Ze is heel benieuwd, wat ze krijgt . Ik ben erg blij met haar als vriendin en collega. Ik ben aardig tevreden nog niet helemaal. Want bovenste stuk van de club loopt niet gelijk . Ze zei wel vind ik mooi. Ik ja anders zou ik je niet geven . Je krijgt niet gauw een schilderij van mij . Daar zit wel voor mij gevoel . Iets bijzonders zijn . In vriendschap zijn we voor elkaar . En ik heb best wel wat vrienden . Maar alleen wie hem krijgt houd op een bepaalde manier in . 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...