woensdag 25 augustus 2021

Dierentuin in Emmen

  Ik ben gisteren met een vriendin naar dierentuin in Emmen gegaan ergens in Nederland. Erg veel mooie foto’s gemaakt. Ook heel veel foto’s wat ik wil na schilderen.  Ik heb op schilderles over gehad op dieren en landschap gaan richten . Hoe mooi kun je dan foto’s uitzoeken om na schilderen en mijn eigen stijl van maken . Morgen heb ik weer schilderles , nu heb ik zo veel dat ik moeilijk kan kiezen . Ik vind erg leuk om te doen . Door hulp van Janine ,zij geeft mij les . Ben ik zo gegroeid in een jaar tijd . Eigen stijl ontdekt . Dat vind ik fijn om te doen . Ben een goede vriend van mij dankbaar. Dat hij tegen mij zei . Waarom ga je daar in niet verder . Ja dat vond ik goeie . Over nagedacht en gedaan . 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...