vrijdag 27 augustus 2021

Park waar ik met papa kwam

 Ik heb van een foto een schilderij gemaakt. Ik kwam met papa vroeger toen hij leefde . Hij moest 42 worden en ik was net 13 jaar geworden. Nu ben ik 45 jaar. De plek is best ver van mijn huis. Heb ik een foto gemaakt. En de schilderij van gemaakt . Ik heb ons in de schaduw getekend. En hij is zo erg mooi geworden. We gingen op de brug eenden voeren . Ergens ongeveer in midden . En een rolstoel is lastig zo op schilderen. Daarom heb ik iets zo gedaan. Het was een fijne man papa . Ik weet hij kijkt mee en ik weet dat hij trots op mij is 

Dat ik merkte dat me is te werd. Heb beetje moeilijk, waardoor ik hem erg mist . Ik ben blij dat ik hem in huis heb gisteren hangen . Het hangt zo mooi. Ik ben erg trots op . Zo gaaf geworden. Ik zou hem hier plaatsen . Dan kunnen jullie mee genieten .  Alleen na vakantie kijken hoe ik zakjes afhaal. Daar heb ik nu geen tijd voor .




Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...