donderdag 3 september 2020

Schilderles volgen

 Voor jaren terug erg lang geleden . Heb ik op ergens kunst afdeling gezeten. Daar heb ik iets geleerd maar niet veel. Nu ben ik aantal lessen  bij kunstenares Janine Bosch   ( zie bij de link pagina ) geweest. Ze geeft mij sinds kort les en om beter te worden . Ik heb zo veel goede reacties gehad wat zij mij in de korte tijd geleerd heb . Ik vind haar ook een fijne vrouw . Waar ik veel kan leren , ze luister goed wat ik wil , ze geeft goede tips aan mij . Ik ben zo erg blij mee met haar . Met haar kun je lachen , dat is ook erg belangrijk. Bij kunst afdeling heb ik niet veel geleerd dan in paar lessen van de kunstenares waar ik nu bij ben. Straks kijken wat ik op les ga schilderen . Iedereen die mijn schilderijen nu zien , staan te kijken heb jij dat gemaakt en ik zeg met volle trots ja . Dan staan ze echt verbaast te kijken van wat erg mooi of gaaf zeggen hun . Door met schilderen bezig te zijn, merk ik nu dat ik meer durf en tijdens schilderen ook iets eerder tevreden ben. Ook merk ik dat ik met schilderen wat meer zelfvertrouwen krijgt als ik bezig ben. Nu hopen dat zelfvertrouwen meer wordt als ik buiten om schilderen bezig ben. Ben nog geregeld onzeker over mijzelf . 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...