donderdag 17 september 2020

Expositie met en zonder beperking op 7 oktober

 Ik ga op 7 oktober naar expositie waar een kunst project waar mensen met en zonder beperking samen gewerkt hebben . Ik ga een kunstenaar ontmoeten zonder beperking, samen lopen we de expositie door en praten we over wat we zien . Daar na gaan we een portret van elkaar tekenen en daar vragen stellen over. Dat vind ik wel gaaf dat ik dat ook nog kon doen. Ik wou aan project deelnemen maar dat vol . Op zo mooi manier deelnemen kan ook natuurlijk . Dat had ik niet gedacht dat dit mogelijkheid nog kwam voor mij. Daar ben ik erg blij mee , dat hoorde ik van week dat ik zo kon mee doen 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...