dinsdag 8 september 2020

Ik ga op bestellingen werken

 Als je een schilderij wil hebben .Kun je vanaf nu bij mij bestellen. Ik kan niet onder tijdsdruk werken . En als begin te lopen kan een wachttijd ontstaan . Voor prijzen en verder informatie kun je contact opnemen via contact formulier op site . Als je iets van een foto wil hebben dat kan , wel graag mee sturen of later via de mail . En ik doe de volgende maten 

60x80 cm

50x60 cm

50x50 cm 

40x50 cm

40x40 cm

40x30 cm

30x30 cm

24x30 cm 


Deze maten maak ik de schilderijen. Niet groter dan 60x80 cm 

Voor prijzen kun je contact opnemen , die zet ik niet op d3 site 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...