vrijdag 10 september 2021

Schilderles van gisteren

 Gisteren had ik na mijn vakantie weer schilderles. Erg veel zin in , en ik ging verder met op doek zetten . Toen kon ik op geven moment gaan schilderen. En ik pakte verf en ging denken hoe maak ik de kleur. In een jaar veel geleerd . Ik dacht hij is goed , en begon lekker te schilderen . Toen kwam Janine ( ze geeft mij les ) en zei wauw wat goed van je . Was perfect zei ze . Ze is trots en ze zei ook van je durft veel meer ,ja dat klopt . Ik ben best trots op mijzelf  . Ik durf meer en ik krijg zelfvertrouwen door schilderen . Janine zegt ook eerlijk dat ik iets goed doet of ze heeft tips om mij te helpen . Het is zo fijne kunstenares, ik voel me op gemak bij haar 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...