vrijdag 10 september 2021

Naar haak club geweest , en mag haken op werk

 Afgelopen woensdag ben ik naar haak club geweest , dat was erg fijn . Wel erg leuke groep dames , alles met elkaar en harde muziek in café . Kon ik moeilijk mij richten op haak werk . Toen heb ik een van de dames gevraagd . Of ze met mij alleen wou leren haken samen . Ze zei ja dat wil ik wel . Daar ben ik erg blij mee.😀

Ik wou lijfje van baby doekje maken , maar nu is her te groot . Nu heb ik besloten om verder te haken voor een tas . Het is erg mooi garen . Alleen lastig om te haken maar het wend wel. Het is garen die verspringt van de kleuren telkens . Wel erg mooi 🤩 

Op werk mag ik nu ook gaan haken , als ik alles af heb . Dan mag ik gaan haken voor het restaurant , ze zochten mensen die dat wouden doen haken of breien . Ik zei breien kan ik niet haken wel . Heb spullen gekocht en wat verschillende kleuren . Wel fijn als ik klaar ben en best tijd over heb mag ik haken 


Ik ga tafelkleedjes haken op werk. Want ik werk in het restaurant, daar maak ik schoon en doe de afwas . Bediening is mij te druk , en bakken had ik niet veel meer zin in . Want kwam schoonmaak veel op mij aan eind van de dag . 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...