dinsdag 1 juni 2021

Verjaardagskalender maken

 Afgelopen tijd heb ik niet echt veel geschilderd. Nu ben ik bezig voor eerst een verjaardagskalender aanmaken . Het is erg leuk om te doen .en het wordt voor mijn nicht . Ik heb bijna alles af . Morgen maak ik bij haar af, het was bedoeling dat af was. Door omstandigheden kwam het niet van, ze vind niet erg . Maar ik vind wel erg, ja is even niet anders . Vanavond mijn hobby koffer in pakken. Morgen ga ik bij haar creatief bezig zijn. Dat is erg lang geleden dat we samen hebben gedaan. Het was erg lang voor de corona geweest dat ik hun gezien heb . Mijn nicht zag ik nog in november, rest van gezin heb ik nog niet meer gezien . Toen was ik nog best stevig namelijk en nu mooi op gewicht. Dus best veel afgevallen , wat ik hoorde is dat 18-20 kg in de corona . Ik ben erg blij en erg trots op 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...