donderdag 3 juni 2021

Schilderles gehad

 Vanmorgen had ik weer schilderles. Er kwam een vrouw erbij. Ik vind haar erg aardig en heel gezellig. Ze heeft goeie ideeën. Zo ga ik foto’s maken van gebouwen , natuur en dieren , en mensen. Daar ga ik mij meer op richten . Ook ga ik een map maken met mijn werken erin . Die ik af heb , en een deel wat ik wil maken of wat verkocht is . Ik ben erg blij dat ze bij gekomen is in de groep . En ik ben met papegaaien bezig en als die af is dan ga ik foto van een plek. Een park in Enschede schilderen waar ik met papa als kind kwam . Is voor mij erg belangrijk vooral de brug . En maak ik twee luik van . Lijkt me erg leuk om op die manier te maken . En gebouwen ga ik ook nog uitproberen . 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...