woensdag 25 november 2020

Zelfvertrouwen

 Ik heb de opdracht voor mijn gevoel erg goed gemaakt . En ook anderen vonden erg mooi geworden . Gisteren had ik iets van wil bloemen maken op een eigen manier . Wel hoe ik geleerd heb . Ben ik nu al aardig tevreden over . Hij is niet af , gisteren ook nog iets aan veranderd . Heb ik heb wel wat  ideeën hoe ik verder wil gaan doen . Precies weet ik nog niet hoe hij verder gaat worden . Door hulp van de begeleiding , begin ik nu wel makkelijker aan een project . Begeleiding zei toen ik erg onzeker was . Je pak nu kwasten en ga verder . Dan ga je over je onzekerheid heen , ja dat klopt . Op dit gebied ben ik wat gegroeid 


Ook wil ik mensen gaan tekenen . Waar onder mijzelf straks , eerst paar projecten op de les en dan mijzelf . Nu heb ik opdracht om mijn gezicht te tekenen . Wel lastig eerlijk gezegd . Begin beetje door te krijgen hoe het werkt . Zonder hulp van Janine in de buurt . Ze heeft heb wel tips mee geven om naar afstand te kijken hoe ver van alles staat 



Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...