dinsdag 24 november 2020

Lekker aan schilderen

 Ik ben afgelopen dagen lekker aan schilderen . Mijn eerste opdracht heb ik gemaakt . Die plaats ik na dat geven is . Een vriendin wou het graag hebben en is voor mijn gevoel goed gelukt is . Zelf vertrouwen ontbreekt geregelde . Wel heb ik een andere schilderij afgemaakt . Daar maak ik nog een foto van . En helemaal bijna in mijn eentje . Met tips van iemand anders . Ik ben best trots op mijzelf dat ik verder in mijn  eentje gemaakt heb . De opdracht heb ik naar mijn tevredenheid afgemaakt , die komt op site als  ze heeft de schilderij . Die ik afgemaakt heb maak ik nog een foto van 


Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...