zaterdag 25 december 2021

Fijne feestdagen , en plan voor de toekomst

 Ik wens jullie fijne feestdagen en vooral gelukkig en ook gezond 2022 toe. .Maak een gezellige tijd van. Dat doe ik ook . In klein groepje .  Volgende jaar ga ik wat meer schrijven. Heb afgelopen tijd weinig geschreven . Dank jullie wel dat jullie mij blijven bezoeken . Blijf vooral gezond . 


Ik heb ook idee om meer over gezondheid te gaan doen. Ik ben nog creatief bezig. Gezondheid is voor mij ook belangrijk onderdeel . Ook denk ik iets meer van het leven blog ga maken . Dan heb ik wat meer te schrijven. 


In zo veel landen had ik niet verwacht dat ik gevold zou worden . Dank jullie wel .  Thee heb ik van bams . www.theevanbams.nl . Daar hebben ze lekker thee . 


Ook ga ik iets meer over een leven vertellen met een beperking hebben. Die wel is maar je niet ziet. Wat geregeld lastig maakt in dagelijks leven. Misschien komen dingen wat ik mee maak bij je bekend voor . Ik weet niet . Ik hoop dat jullie van mij kunnen leren . 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...