zondag 14 november 2021

Tijd voor iets anders

 Hallo volgers 


Ik blijf wel schilderen dat wel . Naast schilderen heb ik ook nog grote hobby’s . Dat zijn hardlopen en lekker koken . Mijn huis begint vol te staan met schilderijen . Nu bijna geen plek meer is. Ik zou blijven doen . Het wordt zo goed bezocht over de wereld . Ik zou zonde vinden als ik niet meer wat bij schrijft . Ik heb een leefstijl koolhydraatarm en suikervrij. Ik dacht als ik een combinatie maakt . Over creatief en hardlopen en lekker eten . De link blijft wel zelfde en de naam ook. Alleen jullie krijgen wat meer onderwerpen er naast . Ik weet niet wat jullie van vinden?  Willen jullie mij laten weten ? Ik zou wel leuk vinden als jullie ook leuk vinden . Dank jullie wel dat jullie zo mij blijven volgen. 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...