woensdag 3 februari 2021

Politie heeft tekening ontvangen

 Ik ben net bij de politie geweest . En ik heb hun geven de tekening , ze vind hem erg mooi. Ook zei politir vrouw zei ik kan niet zo goed tekenen . Ze ging in de kantoor ophangen zodat iedereen hem kan zien . Ik zei ook dat ik blog had en ze vroeg of ik in opdracht maakte en ik zei ja maak ook in opdracht . Zo kan ik bekendheid vergroten . Door kaartje op de achterkant te doen . Nu ga ik verder voor het ziekenhuis maken . Dan hoeft ik straks niet te kiezen . Mag ziekenhuis zelf de afdelingen langs van Corona en IC en spoed langs gaan . Ik ben blij dat ik zo iets kan doen . Hun doen goed werk en mag ook beloond worden 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...