vrijdag 21 augustus 2020

Schilderijen met poezen voor vriendin

 Een vriendin heeft poezen en een verlate verjaardags kado .Heb ik gezegd hoe ze zou vinden , als een schilderij met haar poezen zou krijgen van mij . Ik heb een paar foto’s en een uitgekozen . Hij wordt erg mooi nu al . Ik kan nu nog niet laten zien. Ook heb ik een nieuwe techniek geleerd. 

Ook heb ik aangeven dat streepjes van mij zijn. waar ik les van heb gaat kijken hoe ze stijl van mij mooier kan maken . Ze had al wat ideeen ben erg benieuwd naar . Ik vind erg  leuk op schilderles . Hoop veel van haar te leren . 


Ook ga ik binnenkort nog schilderij maken thuis , weet nog niet welke . Ik heb twee in mijn hoofd , ga denk ik een van FC Twente of leeuw mee beginnen . Daar ben ik nog niet over uit . Ik hou jullie op hoogte welke ik mee begin 

Geen opmerkingen:

Sponseren voor Lizzy

Ik sponser lizzy en ik zoek sponsoren die haar wil sponseren . Ze loopt hard voor zeldzame vorm van epilepsie PCDH19  Die is zo zeldzaam dat...